23 haftalık gebeyim ehliyete başvuracağım. Bebeğim doğmadan almak istiyorum, onu evde bırakıp gitmek istemiyorum kursa.. eşim de şu an başvurduk 2-3 ay sonra ancak alabilirsin, ağırlaşırsın zor olmaz mi diyor.. aranızda hamileyken ehliyet almayı düşünen ehliyet alan tecrübeleri hanımlar varsa yardımcı olabilir mi? Süreç nasıl işliyor, zorlanır mıyım kaç ayda alabilirim ?