Naz2501 ben normal doğum yapmıştım gecelik rahat oldu canım çünkü doğumdan sonra da dr muayene ediyor ama pijamalı takım da götürmüştüm şimdi de öyle yapıcam hem gecelik hem pijama takımı götürücem bi de sabahlık çok rahat oluyor koridorda dolaşırken üstüne giyiyorsun