Cyber ilk uzaktan baktım tamam bu da negatif,kana kadar kendimi alıştırmış olurum dedim. Ama eğilince farkettim. 1 dk max 2 dk içinde çıktı çizgi. Çatlatma iğnesinin 13.günü, yanıltabilir test ama bu bile yetti hakikaten 🥰 bir de ilk idrarla yapmadım, kahvaltıdan sonra, 3 4 bardak su içtikten sonra öyle aklıma geldi yaptım. Dün eşime 3 test aldırmıştım ☺️