Fundaoktay Kızlar tecrübeli olanlar yardımcı olabilirim ilk tüp bebek dememem 5.gün embriyosu transfer edildi 5.temmuzda sizce ne zaman kanda belli olur
sehrengiz_8 Fundaoktay inşaAllah tutunur canım dualarım seninle bilgim yok ama bu bekleyişlerin zor olduğunu biliyorum rabbim nasip etsin
Arhbn Fundaoktay canım benimki de 5. Gün embriyosuydu, transfer dahil 9. Günde kan vermiştim, 353 çıkmıştı. İnşallah sende hayırlı sonuçlar görürsün, güzel düşün güzel olsun 🌺
Cyber Fundaoktay benimde 5. Gün embriyosu.7. Gün idrarda pozitifi gördüm ama dr’um 10 temmuzda kan testi istedi🐣
Mavi34 Fundaoktay benim 3.gun embroyosuydu transferden 8 gün sonra erken testte çizgi vardı. Kan 11.gujumde vermiştim ama sanırım.8 9. Günlerde kanda cikiyor
Hhy1 Benimde 5.gün embriyosu taze transfer . Bugün 9. Günüm doktorum 10. Gün test yap dedı yarın sabah kan vericem bende 🌸
Deletedmom_33 Fundaoktay Benim de 5.gun donmuş blast bu ve ilki. İkisi de 8. Gün kendisini idrarda belli etti. İlkidne ertesi gün kanda, ikincisinde 8.gun hem idrar hem kanda öğrendim
Cihansuzan Fundaoktay Benimde 5. Gün emriyosuydu 12 gün sonra yaptır dedi doktorum tabi 10 gün sonra yaptırdım553 çıktı pozıtıf deger aldım ama onlar ne dediyse o gunun degerını ıstıyor 2 gun sonra tekrar yaptırmıştım 1250 çıktı Bir yerde okumuştum HCG degerı yuksek olunca ıkız olabılıyormuş normalden fazla bir rakam görünce ikizmi aceba dedim Ama alakasıda yokmuş Kese görmeye gidene kadar bir umut vardı 😆 Her Yazılan Doğru değilmiş onu kanıtladı bu durum Her neyse Çok şükür şuan 8+ 4 Deyim Sağlıklı Bir fasulye var şuan İnşallah Sonuçlarınız Pozitif pozitif Sağlıklı olarak dünyaya getırmenızı dilerim
Sarikan93 Cihansuzan ikiz olabilmesi için hcg değerinin 4000 civarı çıkması gerekiyor ilk günlerde canım
Annehayalim Fundaoktay merhabalar aynı gün transfer olmuşuz bugün sabırsızlığım tuttu sıkışık olmayan idrarla test yaptım geçte olsa aşırı silik 2. Çizgi çıktı
Fundaoktay Annehayalim ayy cidden mi 😱😱 bende ölüyorum meraktan testi paylaşsana ilk denemen mi cnm ?
Sevdaa- Fundaoktay bende dayanamayıp 5. Gün erken gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıkmıştı 6. Günde kanda belli olmuştu inşallah sizin bebeğinizde sımsıkı tutunur