tugce91 Almanya da yaşıyorum. Geçenlerde ebeme ben göle girmek istiyorum sıkıntı olur mu dedim, bir cam kaba zeytinyağı koy tamponu zeytinyağına batırıp içine yerleştir ve gölden veya havuzdan çıkınca hemen cıkar çöpe at, tekrar gireceğinde aynı şekilde tekrar içine zeytinyağına batırıp tampon yerleştir dedi. Bu şekilde mikropların girmesini engellersin demişti