Günde 200 mg kafeini geçmediğiniz müddetçe sıkıntı yok. Kafein gelişim geriliğine sebep olabiliyormuş. 2 fincan Türk kahvesi ya da 1 büyük kupa nescafe , 1 küçük fincan filtre kahve ya da 4 kare bitter çikolata ,3 bardak çay yaklaşık 200 mg a eşit oluyor diye okumuştum.