Ilkınde 52 ıle hamıle kaldım 75 le doguma gıttım hastane donusunde 4 kg gıtmıstı sadece😂ıkı hafta ıcınde 65 e dustum sonra haftada bı bılo olarak uc ayda gıtı hepsı
bunda 53 le hamıle kaldım 83 le doguma gıttım hstane donusu 6 kg gıtmıstı bu sefer suan 40 gunluk olduk 68 kıloyum spor yok dıyet yok yuruyus yok 😂
havalar ısınınca onlarda gıdıcek bılıyorum kalıcı bı kılo degıl