İkili de üçlü teste yaptırmadım kesin bir sonuç değil doktorum sorun var diyip bütün hamileliğim boyunca kendimi üzemem çok duydum sorun var diyip doğduğunda sorun olmadığını göreni üstelik bir tedbiri yok olsaydi tabiki yaptırırdım duamı ediyorum Allah’a hayırlısıyla sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin