Caglasenn Betul-12 benim de 4 buçuk haftalık 1128 di beta gördü keseyi bebek gözükmedi gerçekten boş gebelik sanabiliyorlar
2melekannesiiiii Betul-12 4 hafta da kesem vardı alttan muayene ettiklerinde rahat görünüyordu üstten biraz zor görünüyordu yeni rahme yerleştiği için 7 hafta da kalp sesini duydum şuan 8+1 iz