Gzmm14 Ozgeszmn Philips Avent Ultra Air aldım bende geçen gün yorumlara bakarak. İnşallah minnoş tutar umudum o yönde 😅🙏🏻
2-prensesannesiii Ozgeszmn Bende avent sothie almıştım ama kızım tutmadı her türlü emzigide denedim almadı valla almayan almıyor 😂
metehaninannesiii Ozgeszmn ben philips avent ultra air tercih ettim birde bibs aldım çekimlerde kullanmak için
Mom789 Ozgeszmn philips avent night time aldım dogdugu günden beri tuttu uykuya dalarkenn emiyor uyuyunca fırtlatiyor ağzından 😂
Medilifegun Ozgeszmn benim kizim aventten başka bir emzik kullanmıyor bir süredir avent ürünleri bulmakta zorlanıyoruz her ay mutlaka iki emzik değiştiriyorum her ay en az 100 tl gidiyor şuan bulamadım kaç para olursa olsun alcam mecbur
busra_oksuz Ozgeszmn 6.aydan sonra bips alın cok büyük gelip burnunu kapatıyormuş bebeğin bende Philips ultra soft air aldım 6. aydan sonra bips almayı düşünüyorum