Sita3434 Merve234 zaten öyle canım ara öğün yapabilirsin öğleyi meyve kuruyemiş İnan yemekten daha iyi bu şekilde
halaycibasi Bende öyle yapıyorum. Zaten canım asla ama asla bu sıcaklardan dolayı yemek yemek istemiyor.