Ultrason cok fark ediyor ama bende devlete gittigimde bos dedi hep kendi doktoruma gittigimde de var ama kucuk buyuk ihtimal gelisimi durmus dedi. Uzmek istemem kesinlikle ama saglikli oldugu zaman 5-6. Haftalarda gozukup kalp atisida duyuluyor malesef. Size tavsiyem 9. Haftaya kadar bekleyin ama 9 u da gecirmeyin. Eger gelisimi durmus ise rahim iltihaplanmasi yapabiliyor. Ozelede gidin kurtaj derse bir hafta daha bekleyin doktor bekle derse bir umut vardir zaten. Insallah gorursunuz kalp atisini birde gebelik kesesi 20mm gectiyse ve gozukmuyorsa bebek gelisimini durdurmus oluyormus