Dilekcnkn Aslanannesi1 Valla tetenoz aşımı oldum uzanıyorum belim çoook fena ağrıyor sizde durumlar ne ??
Melike Aslanannesi1 Merhabaa 🙋🏻♀️ Valla çokk rahatım 😂 pazartesi günü şeker yüklemesi yaptırdım. Minnoşumun tekmeleriyle günleri geçiriyorum 🙊 alışverişini tamamlıyorum az kaldı. Sizde durumlar ne ☺️
Gzmm14 Aslanannesi1 Valla bende sürekli eksiklerini tamamlamak için internette dolanıyorum. Sabahtan temizliğimi yaptım, yemeğimde var akşama. Tüm gün dinleneceğim. 😅 sizin nasıl geçiyor ☺️
Acemianne3409 Aslanannesi1 bende 25+4 bel ağrısı ile öyle böyle geçiyor gece uyku yok gündüz uyuyorum paso daha hiç hazırlığım yok bu arada
Aslanannesi1 Dilekcnkn Ben birinciyi oldum ikincisini olamadım daha diğer hafta büyük ihtimalle :) bendede kol ağrısı yapmıştı baya
Asel4220 Şeker testi yaptırdım 24+6 bugün şekerim çıktı erken doğum riskim yatıyorum başkada yaptığım bişey yok
Elisaturgut Asel4220 çok kilo mu aldınız da doktor şeker testi önerdi merak ettim neye göre karar verdi ben de 25 haftalığım çok az kilo aldım doktorum hiç şekerden bahsetmedi acaba neye göre karar veriyorlar merak ettim
Asel4220 Elisaturgut unutmuş olabilir ben 58.9 ile hamile kaldım suan 59.6 yım bebek iri de değil maaşallah fakat gerçekten yüksek çıktı 26 yaşındayım zayıfım ama şeker maalesef böyle iken bile çıkabiliyor
Elisaturgut Asel4220 insallah düzene girer sizin🙏🏻 Gerek duymuyorum şuan dedi yapmadık 900 gr aldım ben de inşallah böyle az kilolarla kapatırız🌸
Dilekcnkn Aslanannesi1 Yok valla şu an birşey yok yaprak bile sardım düşün 😂 ama belim ve karnım çok ağrıyor şu an ya 🥴