Bu ayın 18 ' nde 3 ay olucak ikinci sezaryen doğum yapalı kızımı sadece emziriyorum çok şükür 🙏 40 çıktıktan sonrada kanamam yaklaşık 10 gün daha devam etti hadi dedim olur mayısın 19 nda yine adet oldum bugün oldu yaklaşık 20 gündür kanamam var bu işte bi iş var dedim doktora gittim küçük bi Miyomun olduğunu gördü korkulcak bişey yok sezaryen dikişinin orda dedi şuanda ne ilaç verebilirim ne tedavi dedi çok korkuyorum kızlar napcam bilmiyorum smir testi ve kan testi yapıldı onların sonucunu bekliyorum 😒 başına gelen varsa bilen varsa süreci nebiliyim biri bişey söylesin korkuyorum ya 🤦🏻♀️