Meraba ben okmeydaninda oturuyorum da acilen en az 1 aylık rapor almam gerekiyor iş yeri aşırı sıkıntılı işten çıkışımı istiyorlar sürekli ve iki gündür bana uygun pozisyon bulamadıkları gerekçesiyle evde oturttuyolar beni acilen rapor almam lazım. Hiç değilse dogum param sıkıntıya girmesin. Bildiğiniz uzun süreli rapor veren doktor hastane vs varsa yardımcı olurmusunuz🙏🙏🙏