Kızlar ne zaman gecıcek zaman artık dogursam sarılsam koklasam derken 39.haftada yüksek tansiyondan sezaryana alındım bide suyum 80 di azalmış o yuzden normalde tansiyon problemim yoktu ama nedense 3 gun dur baş ağrısı çekiyordum Allahtan son haftama denk geldi tansiyon hayırlısı böyleymiş 39.haftada doktorum 3500 demişti kilosunu doğum yaptım 3300 çıktı benim canım kızım şimdi ise bugün tam 1 ay oluyor 🤗zaman ne çabuk geçti dun doğurmuş gibi hissediyorum ama baktığınızda 1 ay oldu