Eveeeettt an ıtıbarı ılee 32. Haftamıza girdık . Bugun raporumu alıp iş yerıme verıcem bundan sonraki surec nasıl devam edıyor doğum ücretını almak ıcın bır yere basvuruyormuyum yoksa muhasana sısteme ısledıgınde ucret hesabıma yatarmı . 8 yıldır calısıyorum ınsallah bır sıkıntı cıkmaz da alabılırım dogum ucreti .