Meriiih Merhaba kızlar. Ben normalde saçıma kullandığım şampuana biraz çam terebentini koyardım, iyi geliyor dökülmesine. Şu anda hamilelik döneminde kullanmamda bir sakınca var mı acaba bilen var mıdır? 🙏🏻🙏🏻
Emynr Aslında şampuan da çok fazla kimyasal var öncelikle şampuan kullanmayalım eğer yağ sorun olsa bildiğim kadarıyla çam yağı kimyasalı öldürüyor diye biliyorum Aslında daha iyi olmaz mı yinede daha iyi bilen birisi varsa ben tahmin yaptım
Simgeozturk11_ Elidor yeşil olanı kullanıyorum çam terebentli yazıyor bi sıkıntım olmadı uzatıyor bide hamilelikten öncede kullanıyodum