Herkese merhaba. Devlet okulunda öğretmenim. Biliyorsunuz okullar ayın 2sinde kapandı fakat benim çalışabilir raporumun süresi ayın 17sine kadar. (37.hafta oluyor) çalıştığım kuruma doğum izni için herhangibir dilekçe yazmam gerekir mi yada öncesinde kullanmadığım iznimin sonrasına aktarılması için? Yoksa 17sinden sonra otomatikman doğum iznin başlayacak mı bilgisi olan var mı acaba?