Mrymmmmmm Arkadaşlar şeker yüklemesi için devlette hangi bölümden randevu alıyoruz. Bide gitmeden yapmamız almamız gereken bişey var mı
Seyma46-46 Mrymmmmmm Normal doktor randevusu alıyorsunuz. Doktor istem yapıyor. Aç karnına gitmeniz lazım birde.
Burcu4135 Mrymmmmmm ya kadın doguma yada dahiliye bölümünden randevu alacaksınız. Onlar verecek size tahlili diye biliyorum.