Kardelen47 almışsın kuzum yine 😄haftana gorede iyi dediği gibi ic karnın geniştir bende 53 ile kaldım şuan 62 yım doktorum biraz artık yavaş gidelim fazla kilo iyi değil dedi düşün ama zaten benimde yok gibiydi ne olduysa iki haftada cok belirginleşti bianda buýur o merak etme sonra hicbsey olmayacak😅