Hepinizin güzel yorumları için çok teşekkür ederim, devlet Hastanesi’ne gidiyorum oyuzden doktora gidemedim numarası flnda yok o sebeple danisamadim okuduk duamızı çıktık yola saat 5te. Şuana kadar bı aksilik ağrı sızı olmadı. Bursa’dan Bayburt a gidiyoruz inşallah sağ salim gider döneriz 🤲