Benimde öyle sizin hafta civarı öğrendim şimdi 24+6 idi dün kontrolüm vardı istirahat ediyor sadece ihtiyaçlarım için kalkıyorum fitil ve iğne kullanıyorum Çok ağrı hali veya en ufak kanamada direk hastaneye gel dedi çıkanlar oluyormus sanırım benim çıkması için 5 haftam kaldı 30 a kadar çıkarsa çıkar dedi ayrılı yalan profesör sonra çıkmaz dedi ilk gebelikte yoktu bunda var