Canım ya geçmiş olsun bir an önce geçsin inşallah❤️Benim dün kontrolüm vardı enfeksiyon çıktı fitil başladık risk kalktı çok şükür istirahat yok artık tamamen bebeği bekliyoruz dedi doktor Çarşamba gününe kadar gelmezse Çarşamba çatı muanesi yapıcak Asya hanımı bekliyoruz artık❤️36+1 🐣