balyanak2geliyor Aycancuhaci çatı muayenesi gerçekten korkulan bisey degil hissetmiyorsunuz bile ebenin yada doktorun yaptığı tek şey 2 parmağını koyup açıklığı ölçmek inanın hissetmedim bile
Emirinannesi34 Aycancuhaci 2 parmakla bakıyor zaten jel sürüyo kaygan oluyo 2 kez oldum. O kadar korkan ben bile olduysam herkes okur acı yok merak etmeyin
Aycancuhaci balyanak2geliyor yaaa nasıl rahatladım çok teşekkür ederim 🙄🥺🙈 Resmen ameliyat olcakmışım gibi büyüttüler de büyüttüler sormadan anlatanlar falan korktum 😒😒
balyanak2geliyor Rabia2934 ilk çocuğunda 40 da olmuştum artik bebek gelicek mi diye çünkü nst de sancim yoktu bazı doktorlar 38 de 39 da bakmaya başlıyor diye biliyorum
AsM Bende bu hafta oldum burda bikac post okuyup korkmustum napiyorlar bu cati muayenisinde acaba diye sonra doktor muayneyi bitirdi ben hala aciyicak diye bekliyorum 🤣bumuydu yani dedim valla hic korkulacak gibi değil rahat olun kendinizi kasmayin