MinikMuciz3m Kızlar 10 hafta 3 günlük hamileyim sanki kalbimağızdan çıkacak gibi çok hızlı atıyor. Özellikle gece uykumda da oluyor çok korkuyla uyanıyorum. Sizlerdede boyle oluyormu. Oyuyorsa normslmi? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim🥰
ebruzb MinikMuciz3m benimde yemek yedikten sonra öyle oluyordu demir ilacına başlayınca düzeldi biraz
eylusko MinikMuciz3m hamileliğimin ilk zamanlar benimde öyleydi kalbim çıkacak gibi oluyordu sonra düzeldi . ama suanda da normale göre biraz fazla
Suleasyaa Cok erken başlamış bu durum. 35 haftaligim 2 haftadır öyleyim bende.130 un altına düşmüyor nabzim .
Meyracukurmaraz Benimde hamileliğimin başından beri çok yüksek atıyordu oturduğum yerde bile çok hızlıydı 30 dan sonra ara ara olmaya başladı çok fazla olmuyo. Doktorum normal demişti
MinikMuciz3m Gayet iyiyiydi 3 gündür başladı bu arda ikinci hamileliğim . Kontrılum var çarşamba bakalım doktora sorucam dayananadım zaman deçmiyor bende burdan danışım dedim . Teşekkürler🤗