Minignannesi Haftamdayım kızlar sırt ağrım oluyor belimin yukarısı yani oturunca falan hemen sırt ağrısı yaşıyorum. Birde sol kasık kısmım ara ara sızlıyor normal mi bu durum.
ilkgozagrimhavinim Minignannesi bende 21.haftamdayım benimde kasık ağrılarım kramplarım oluyodu. Kuyruk sokumu denilen yerde çok ağrım oluyodu özellikle uzun süre oturduğumda. Doktorum magnezyum verdi. Baya hafifledi ağrılarım
EDAG1 @Minignannesi merhaba, 20. Haftamdayım benimde kasıklarımda ara ara ağrı oluyo belime vuruyo bazen doktorum normal olduğunu söyledi ilaç verdi magnezyum. Doktorunuzla bi görüşün isterseniz 🙏
Minignannesi EDAG1 çok teşekkür ederim canım sen hareket hissediyomusun ben daha hissetmeye başlamadım 🙄
Minignannesi ilkgozagrimhavinim benimde aynısı ya mesela oturunca kalkamıyorum geri zor kalkıyorum ve fazla oturunca ayakta durunca sırtım kırılmış gibi oluyor
EDAG1 @Minignannesi daha çok minik minik arada hissediyorum içerden pıt pıt gibi ama daha erken diyo herkes bi kaç haftaya hissederiz heralde bizdee 🙏😇😇🌸
Minignannesi EDAG1 bende 4 gün önce damar atmasından daha sert bir şekilde hissettim sonra bir daha hissetmedim 😔