SM00 kızlar bugün tek taraflı kasık agrım var sızlama gibi girip cıkıyor bu haftalarda oldumu sizinde yarın kontrolüm var ama meral ettim neden oluyor
Caglaluna SM00 benim aynı dediğin gibi oluyodu. Devamlı değil de sızlama gibiydi daha çok. Sağ tarafımda özellikle. 9. Haftada geçti 🌸
Annelikk SM00 rahmin büyüdüğü için oluyor bende de olmuştu ama geçiyor ben doktora söylediğimde ne olur ne olmaz diye progestan vermişti
rojinlina44 Evet bende 6 haftaya kadar siddetli nefes kesecek derecede kasik agrisi oldu ama buna doktorlar hicbirsey yapmiyor artik agliyordum ama cok sukur 11 haftaya geldim gecti o kasik agrilari ama yinede doktoruna gitmende fayda var cnm
SM00 rojinlina44 yarın kontrol günüm canım gidicem ama sanki bu haftalarda rahim büyüyo ondann ddiyolar bakalım yarın belli olur 🙏
SM00 Caglaluna aynen canım girip çıkıyo 8.haftaya girdiğimde olmuştu 2 gün şimdi tekrar oldu bugün heralde normal yarın kontrol var umarım yolundadır herşey bide benim belirtim yok fazla bulantı vs.
Caglaluna SM00 herkeste bulantı olacak diye bişey yok ki canım. Endişelenme yarın güzel haberler alacaksın inşallah 🥰 ben de 9+3 üm belirtilerim çok çok azaldı. Ben de bunu kafama takıyorum sanırım bu endişeler hiç bitmeyecek
SM00 Annelikk ben fitilde kullanıyorum canım zaten tüp bebek bakakım inşallah yarın hayırlı haberler alırım