Mnk123 ZeynepAda01 11+5 te pozisyondan kıza benzetildi benşm bebeğim 12+3 te bir başka doktor erkek gibi dedi
Kivicito ZeynepAda01 evet değişebilir bana da yüzde 90 kız gibi demişti doktorum 14. Haftamda sonra erkek denildi erkek oldu
Sermec27 ZeynepAda01 yani bu tamamen doktorun tecrübesine ve gördüğü şeye bağlı değişebilir ya da değişmeyebilir 🥰
Beyzaguven1 ZeynepAda01 13+1 de kız dendi 😂 15te erkek dendi , 21deyim 2 gün önce tekrar gittiğimde barizz belliydi erkek . Kızları öğrenmek biraz gec sürebiliyor
Burcutran Ikili test te bakıldı şuan herkes duruşu erkeğe benzetti doktor %80 kız dedi. Acaba benimde değişir mi 😇
ZeynepAda01 Sedasmsk ya genelde zaten erkekse kordon araya girebiliyor ama ben bugun gittim arada bir cıkıntı var ama aşşagıdaydı normal bakınca bacak arasında boş birsey görünmüyordu
ZeynepAda01 Sedasmsk çünkü kıcizda yanılma payı çok fazla ben bugun doktora gittim doktorda kıza benziyor dedi
Sedasmsk ZeynepAda01 ben detayli ultrasona kadar bi şüphe vardi içimde ama çok şükür 18nden sonra değişme olmadi