Arkadaslar merhaba benim son zamanlarda yuzumde isilik gibi kabarciklar ve sivilce artisi oldu .Hamileliktendir dedim ama sonra birsey farkettim .Ben ne zaman ki mide bulantisi hapini alsam ertesi gun yuzum boyle oluyor almadigim gum bisey yok .Bunla alakali olabilr mi sizce ? Bir arkadasima sordum o xa dogum yapti bende oyle farketmistim dedi emin olamadim .