Merhaba arkadaslar,27 ci haftadayım hergün akşam oksapar igne yapıyorum,Son iki haftadır göbegimden ignedeki ilac ilerlemiyo göbegimden cıkartıp kolumdan yapmak zorunda kalıyorum basına böle bisey gelen varmı? Şu haftaya kadar hersey normaldi acaba gerildigi icinmi kabul etmiyo igneyi hala göbeginden yapan ileri hafta hamişler varmı.