Ysmmmnn salı günü benimde sancılarım 100lerde çıktı doktorum aktif doğum sancıları bunlar dedi anestezi uzmanım yok ye başka hastaneye gönderdi doğum olur geceden sonra diye oraya gittim akşam orda sancım azalmış çıktı 60larda 70lerde bu sancıyla dopum olmaz diye onlarda gönderdi ertesi gün yine gittim hastaneye ama kendi doktorum yoktu başka doktora gittim nstde sancılar 20lerde 30larda çıktı çok şaşırdım doğum olur diyip saçının bir gide azalmasına böyle olabilir mi acaba