Arkadaslar 32 yasındayım 2.gebelıgım tüplerimi baglatmak veya kestirmek istiyorum sizce sakıncası var mıdır hem dini acıdan hem de sağlık olarak. Eşimde bende 2 cocuktan fazla cocuk istemiyoruz korunma olarakta kesın cozum istiyoruz fıkır verır mısınız?