hayalsu canım bende de oldu hatta 24. Haftada başladı benimkiler. Doktorum önce magnezyum verdi geçmedi sonra nidicarda başladı azaldı ama geçmedi. Rahim ağzını kısaltır falan dedi. Neyse ben 27. Haftada karın dertleşmesinden dolayı sancı çıktı hastanede 2 gün kaldım. Bana sebep olan böbrek genişlemesi ve taşmış. Bak orada bir şey fark ettim, sürekli nstye bağlandım, bağlıyken bebek yine toplandı. Ben sancı çıkacak diye korktum ama cihaza baktığımda ne sancı ne de bebeğin kalp ritminde değişiklik olmadı. Hemşireye sordum, yeri daralıyor sırtını dayar, içeriye doğru gerilir. Bunlar normal şeyler, eğer sıkıntılı durum posaydı rahimde sancı çıkardı dedi. Şimdi evdeyim bebeğim yine toplanıyor ama içim rahatladığı için seviyorum konuşuyorum hemen toparlıyor kendini.