Pazartesiden beri anlayamadım bir halsizlik hep bir uyuma isteği var üstümde. Uyuyup uyanıyorum telefon calmasa vs herhalde kolay kolay uyanmam. Normalde hamileliğimin başında böyleydim birde şimdi böyleyim. Sizde de oluyor mu bu uyku hali isteksizlik. Havadan dicem ama önceden böyle değildim neden böyle oldu acaba 36+4 haftalık olduk.