Tugbarmzn Suni sancı ile doğum yapanlar var mı kızlar aramızda 40 haftayı doldurdum hiç sancım ve açılmam yok doktorum bu saatten sonrasının bebek için riskli olabileceğini söylüyor suni sancı deneyimi olanlar paylaşabilir mi lütfen
Mrvweeeeee Tugbarmzn acilman sancin yoksa suni sanci vermiyilar sezaryana aliyolar bencede cok bekleme
Martha Tugbarmzn evet gününü dolduran ve hala hiçbir belirtisi olmayanlara suni ile başlıyorlar. Benim ilk doğumum suni sancı ile oldu ama suyum gelmişti. İkinci dozdan sonra açılmam ve sancım olmaya başladı. Herkesin bünyesi farklı oluyor kimisinde hemen ilerleme oluyor kimisinde sezaryene dönüyor 🤷🏻♀️
42-AySe-07 Tugbarmzn Benim 5cm açılmam vardı 2 gün suni sancı çektim ilerleme olmadı sonuç sezaryen :) ve çok memnunum illaki normal istiyorum diyorsan dene ama sezaryen de olur dersen bence boşuna ağrı sızı çekme
Deletedmom_5 Tugbarmzn açılman yoksa suni sancı almanı önermem boşuna ağrı çekersin sonra gene sezeryan olursun bebek kanala girmişmi?