Emelaygl kesinlikle anestesi al. 14 haftalık suyum geldiği için düşük yaptim devlette tabi ilk cocugum bi haber. Tlyoksa izler gider kürtaj olurdum anestezi alarak. Çok kötüydü alltan fitil koydular .sancim çok aşırı oldu ama normal.dogum yaptırmaya calistilar olmazı canli canliicimde eşi kaldi kafası kaldı derken mafettiler beni. neyse gerisini anlatmim çok kötüydü o yüz’den kesinlikle anestezi al ozele git. Bayiltin dememe ragmen yapmadilar . Onların yüzüne 3. Yaşında oğlum var çok şükür v3 kendi isteğimle sezaryan oldum.suan tekrar hamileyim ve aynisi olaca diye çok korkuyorum