ogrencianne35 ne kullandınız 1 ay oldu doğum yapalı hala geçmiyor ne kullandıysam olmadı siliko uç aldım gene yok kafayı yemek üzereyim acıdan emzirmedigim zaman da acıyor
Purpura26 ogrencianne35 Düzgün mü tutmuyor acaba memeyi. Sadece ucunu tutuyorsa yara olur hep. Kahverengi halkayı tutması lazım
Kuben ogrencianne35 Ayva çekirdeği ile bir jel hazırlıyorlar denediniz mi acaba arkadaşım çok iyi geldiğini söylemişti ama ayva bulunur mu şu an bilemedim
Omerhatice ogrencianne35 lansinoh kullandinizmi ben o kremle fayda gördüm 2 bebegimdede hatta küçüğüm 21 günlük su an bi o fayda etti bana
Yeppudaa ogrencianne35 en korktuğum şey .. umarım cabuk geçer .kahve kısmının hepsini bebeğin ağzına koymaya çalışın.