Mucizem__1 Merhaba kızlar. 6,5 cm çikolata kistim var visanne ilaç kullanıyorum. Reglim 3 gün gecikti bu normal mi başına gelen var mı?
Dilek2016 Mucizem__1 10 güne kadar normal adetin gecikmesi canım bende 1 ay kullandım o ilacı benimde kistim vardı 6.5 cm senin gibi sağ tarafa sonra 7 cm oldu mayısın 31 ameliyat oldum laparaskopi kistim alındı Allahı herkese şifa versin
123456788p Mucizem__1 ben visanne ı 7 ay kullandım. İlk aydan sonra düzensiz oldu adetlerim tamamen. Doktor adete göre kullanıp ara vermemi söylemişti ama tarihler öyle karıştı ki arada lekelenme gibi adet oluyordum devam ettim öyle. Ama işe yaradı 7 cm’lik kist 4 e düştü inşallah sana da şifa olur