Daha bi saat önce geldim hastaneden sinirden patlıyorum hanımlar. Darıca Farabi ye gittim. Cemal bey doktorum da. Ultrason, kan, idrar verdiler. Kanla idrarı verdim. Ultrason için taa 26 temmuza tarih verdiler. Bende memlekette olucam o zaman gidemiycem. Şu an 7 haftalık hamileyim o zaman geldiğinde 12 haftalık hamile olmuş oluyorum bi aciliyet olsa ne yapıcam bilmiyorum. Sehayate çıkabilir miyim onu bile soramadım. Hiç ilgilenmediler bile