Duman_27 ihlamur bir bardak içebilirsiniz. Nane ilk 3 Ay içme sonra bi cay bardağı içebilirsiniz ama anneden kaçının.ben cok bitki çayı içen biri olarak şimdiye kdr sadece ihlamur ictim zararlı değil dedi doktor. Nane daha tehlikeli söktürücü özellikte adacayi asla içme. Cay günde 4 bardak geçmesin kahve az tüket. Hastayken bir bardağa sicak şu ile bal limon yap ic hepsinden iyi gelir ..