gizemdogan Merhaba Kızlar, 2 ay 16 günlük bebeğim var. 2 gecedir bağırarak uyanıyor başını okşuyorum uyuyor. Huzursuzlanıyor sabaha karşı. Kakasını 3 günde bir yapıyor. Koyu yeşil. Aranızda böyle olan var mı çok huzursuzum.
Periperihan gizemdogan belki korkuyor olablr okuyun kakayi bilemiyorum canım gaz sancısı da olabilir bebeğin bir acile gitseniz iyi olur
gamzosgamzos gizemdogan atak döneminde olabilirsiniz benim kızımda atak dönemlerinde oyle uyandırdı benim kızımında kakasi genelde yeşil oluyordu 2 doktor 1 bebek hemşiresi ile görüştüm normal olduğunu söylemişlerdi
Mumyy gizemdogan yeşil kaka üşütme belirtisi diye biliyorum fakat Dr a götürmekte fayda var kaka önemli çünkü
gizemdogan Mumyy Dün sağlık ocağında doktora sordum normal dedi, ağırlıklı mama ile besleniyor çünkü. Ama internette öyle şeyler yazıyor ki huzursuzluktan mideme ağrılar girdi. Kendi doktoruna ulaşmaya çalışıyorum şimdi