Mary canim hemen yemeden icmeden kesilip umutsuzluga dusme bazen doktorlar boyle yuvarlak konusabiliyor. Bende sen gayet iyi beslen ilaclarini duzenli al ve yat. Ev isi bir sekilde yapilir bir sure yapma. Gerekirse disardan yemek siparis edin. Ben ilk gebeligimde sikinti yasadim ve bebegim olmadi, simdi ikinci gebeligim lekelenmem oldu cok panik yaptim doktor dinleniceksin tuvalet ve yemek harici kalkma dedi aileme dedim annem kayinvalidem sagolsun suyumu bile kalkip almama izin vermiyorlar sen yat biz getiririz diyorlar. Sende ailene anlat sana destek olurlar.