SM00 merhaba bnde bundan 5 yil önce gecirdim dıs gebelik bnmkide patladı ve sag tüpum alındi cok yerlere gittim ama bir türlü gebe kalamadim artik aşılama yada tüp bebek dusunmeye karar vardim ama hep dogal olsun istiyordum cok sukur asilama yapacagimiz ay gebe oldugumu ögrendim suanda 33 hafralik gebeyim cok zor evlat hasreti cekmek rabbim tez zamnda size ve isteyen herkese nasip etsin inslh