37+4 haftalık hamileyim. Haftaya cuma yani ayın 16 sında planlı sezeryan olcam. Saçlarım çok uzun kestirip boyatmak istiyorum bide değişiklik olsun diye ama çevremde herkes hamileyken saç boyatılmaz kesilmez diyorlar. Boyatıp kestiren oldu mu acaba ? 🤩