eylusko Gebeliğimin en başından beri mantar enfeksiyonu ile uğraşıyorum Hani yazık ki ne kadar dikkat edersem edeyim geçmiyor fitiller 2 gün iyi yapıyor 3. gün tekrardan başlıyor arkadaşlar nasıl geçecek bu iki gündür parça parça akıntı geliyor yumuşak kıvamlı nasıl anlatılır bilmiyorum top top böyle . 29+3 üm erken doğum riskim de var mantar da artış gösterdi napcam bilmiyorum yaa 😭😭😭😭
Cimen_bebek eylusko Buna en iyi gelen şeyi söylicem ama hamilelikte yapılıyor mu bilmiyorum❗Doktorunuza sorup yapalirmiyim deyin bence. Kekik suyu: kekiği kaynatın ve suyunu pamukla sürün o sekilde temizleyin orayı. Tekrar söylüyorum hamilelikte yapılıyormu bilgim yok
Sevilss eylusko malesef yapacağın en iyi şey bol bol su içmek zaten gebelikten dolayı olan bi ekstra akıntı var bir de mantar zor oluyor az su içiyim hemen tetikliyor bol limonlu su iç
Eylosunannesi eylusko ben hamilelikte yasamadim ama daha öncesinde olmustum dr karbonatli suyla icini yika demisti hamilelikte olur mu bilmiyorum
123-4 eylusko bana doktorum sirkeli su dedi sürekli sirkeli su kullandım hem kaşıntımı falanda azaltsın diye
Okie-dokie Cimen_bebek kekik suyu rahimde kasilmaya sebebiyet vererk düşük erken dogum riskini artırıyor diye okumuştum, Allah korusun
buiyimi eylusko ben bunu sormadan yapmıştım herhangi bir zararı yok diye biliyordum sirkeyi direk sürmek zararlı diye biliyorum
egogcee Ben bu mantardan kafayı yiyenlerdendim.. En doğalı olarak ve herhangi bir sıkıntı olmadığını bildiğim karbonat sirke.. Kaynatılıp soğutulmuş suya karbonat sirke koyuyorsunuz ve her tuvalete çıkışınızda bu su ve pamuk ile siliyorsunuz. Ama ekstra olarak iç çamaşırınız sıkmayacak ve ütülenmiş olmalı.. Naylon pedlerden kaçının.. Hava sıcak olduğu için terliyoruz o yüzden günde bir defada olsa çamaşır değiştirin..
Asyamveboncugum Benimde ilk gebeligimde olmustu sirkeli suyla yatisiyordu sonra tekrardan basliyordu taki dogurdum oyle geçti kiz bebeginiz mi olacak ?
eylusko Asyamveboncugum evet Allah nasip ederse bi kızım olacak . doktor da doğumdan sonra geçer diyor 😔😔 kız gebelikler de mi oluyormuş yoksa
eylusko Sevilss 2 buçuk litre su içiyorum aslında ama basa çıkamıyorum hormonlar alt üst oldu sanırım
Asyamveboncugum eylusko benimki de kızdı ve bir arkadasimda daha olmustu yinede siz suyunuzu bol icin sağlıklı doğumlar diliyorum.
naz_tugce Ben 3,5 yıllık evliyim 8 aylık hamileyim evlendiğimden beri gönül rahatlığıyla külot giydiğimi hatırlamıyorum hep bi mantar enfeksiyonu sorunum vardı sürekli fitil kullandım sirkeler falan yok hiçbir şey fayda etmedi banaa
eylusko naz_tugce benim gebelikte oluştu öncesinde yoktu. eğer doğumdan sonra devam ederse yanlış anlamazsanız eşinizle birliktelik nasıl oluyor daha da artmıyor mu ağrı sızı felan oluyor mu ?
eylusko naz_tugce ayy çok korktum ya inşallah geçer. bi enfeksiyon hastalıkları doktoruna gidin bakalım o işin uzmanı sonuç ta 😔