Fasulyeanne Merhabalar✋🏻 Fatma ana otu suya ne zaman konmalı? Suyu ne kadar içilmeli ? Ve hangi dualar okunmalı? Arkadaşım bugün getirdi duymuştum ama doğru kullanımı nasıl oluyor sizlere sorayım dedim
Bilgenur Fasulyeanne sancın başladığı zaman okunup suya koyulmalı birkaç yudum içmen yeterli belirli bi süresi yok diye biliyorum nas felan ayetel kursi sübhaneke felak Fatiha .... vs sureler okunabilir
ilknur53 Fasulyeanne valla bana aktaeci doguma az kala ic dedi birde rezene ic rahatlatir seni dedi bn birde okuttum fatma otunu oyle iciyorum
Tubad Fasulyeanne sancı başladığında sığabileceği bir kaba su içine koyup felak, nas, elemneşrah, fatiha ve ayetel kursi okuyacaksın ve bir yudum içeceksin. Arkadasım yaptı ve doğumu kolay geçti
Crktnmltm Fasulyeanne Banada bugün göndermiş kayınvalidemin ablası biraz önce sordum artık koy suyunu içmeye başla birde Yasin oku dedi. 37 haftalık hamileyim bende hatta unutmazsan hastaneye bile götür suyunu dedi . Gelini maşallah 2 Doğum yaptı ikiside çok güzel ve sorunsuz geçti inşallah bizimkilerde öyle geçer 🙏🏼
Tubaa Fasulyeanne ağaç gibi bi bitki doğuma giderken suya koyuyosun o açılıyo ve rahmin açılmasına faydası oluyo diye biliyorum ben içildiğini bilmiyodum