Kızlar aranızda bilen vardır belki birçok post açmıştım tüp bebek transferi oldum 3. Gün embriyosu bugün 9. Günüm 3 gündür sabahları ilk idrarla test yapıyorum silik bile ckmıyor olsa illa ckmazmıydı lütfen yaşayan varsa yardımcı olsun 5. Gün embriyosu 6.7. Günde bile çıkıyormuş