Esra_bzkrt benimde 12 günüm kaldı 3 günde bir kontrole gidiyorum en son dün gittim bebek iyice inmiş aşağı dedi hatta başını ultrasonda ölçemedi. Heran kasılma başlayabilir dedi 🙄 bugün adet sancısı gibi sancı oluyo ama hafif hafif. Bende sordum nasıl bi sancı olması lazım diye doktoruma belinle kasıklarına doğru sancı olur ama ilk gebeliğin anlayamayabilirsin sana farklı gelen bi sancı olunca beni ara hemen dedi 😅 evde doğurmam inşallah ya dünden beri değişik değişik ağrılarım var hiç biri düzenli değil