gokturkefe Merhaba hanımlar 19+2 olduk bir iki gündür hafif karnım kasılıyor gibi oluyor dokunuyorum. Çok sert oluyor bir kaç saniye sonra yumuşuyor endişe etmem gereken birsey mi normal mi ?
zehranurr gokturkefe bebek bi yerini karnınıza dayadığında sertleşir dokununcada kaçıyor olabilir 😂 ama kasılmalarınızı doktorunuza söyleyin
aras23 gokturkefe ben sağlık ocağına gittiğimde hemşire az su içmeden olabileceğini söylemişti. Su için bol bol .
Buusra gokturkefe bende 19+4 üm dediğiniz şey bendede oluyor çok kısa sürüyor dokunduğumuz çoğu zaman yumuşuyor ama bende ayırt edemiyorum kasılma mı acaba diye korkuyorum
Merve5561 gokturkefe aynısı bende de var canım 19.haftadan beri şuan 22.haftadayım detaylıya gittim geçen hafta rahimağzı uzunluğunu ölçtü iyi dedi bugün de kendi dr uma gidicem sorucam kasılmaysa eğer erken başladı ilk hamileliğimde 25 te falan başlamıştı ilaç kullanmıştım bakalım bunda ne diyecek
gokturkefe zehranurr tam olarak kasılmada denir mi bilmiyorum ilk defa böyle birsey oldu değişik karıncalanma gibi birsey oluyor dolunca sertleştiriniz hissediyorum
ezgikptngl Bu haftalarda normal geçiyosa eğer benşmde öyleydi magnezyum takviyesi verdiyse doktorunuz ihmal etmeyin
ezgikptngl gokturkefe kasılma dediğimiz şey karnın sertleşmesi çok rahatsız edici bir his zaten belli ediyo kendini doğrulamıyorum bile ben öyle olunca
gokturkefe Buusra evet canım bende endişe ediyorum eşim görevde ister istemez tedirgin ediyor tam olarak neyin ne olduğunu da anlamıyorum😅
Buusra gokturkefe bugün kontrole gidicem sorcam bi bakalım ne diycek doktor 😅 ayırt edip anlatabilmekte mesele bu yaşadığımızı 😅
Buusra gokturkefe canım doktor o hissettiklerin kasılma dedi ve magnezyum başladı sende muayeneye gittiğinde mutlaka doktorunu bilgilendir bu konuda sana da başlar muhtemelen
Merve5561 gokturkefe bugün ben sorunca yazarım sana ama rahimağzını ölçtür mutlaka kasılmalar rahimağzını etkilemiş mi diye bakıyorlar bi de günde kaç kere olduğu önemli
Salihsaliha Kızlar ben daha 17 haftadayim bende birkaç haftadır oluyor ağrı falannyok ama toparlanma şeklinde bazen sık sık bazen nadir oluyor doktora sorunca buraya yazar mısınız ben de yarın sorucam tekrar
Merve5561 gokturkefe canım sordum dr bugün magnezyum kullan dedi bi de rahimağzı etkilenmemiş normal dedi günde 4-5 kereye kadar kasılma önemli olan düzenli olmaması ve ağrılı olmaması dedi